7.6.2021 Racunalnicarji

Dan se je zacel kot po navadi, odpravili smo se na delo eni prej eni pozneje, Maja je pa delala kar od doma. Jaz sem v službo prispel ob 10:00, mentor mi je rekel naj pregledam njegovo novo spletno trgovino in mu povem kaj bi lahko bilo boljše. Najprej sem naredil nove bannerje za spletno stran in po tem smo se pogovarjali o Instagram profilu trgovine. Želel bi polepšati objave, povečat število sledilcev in povečat prodajo v najkrajšem možnem času. Naredil sem objave za naslenji tedn in povezal profil na aplikacijo, ki sama objavi ob določenem času. Bilo mi je zelo čudno, ker smo toliko dela naredili v pondeljek ampak ta teden bo cel napet, ker bomo migrirali spletno stran na drugo platformo. Ta dan sem se navadil veliko, največ o WordPressu.


Popoldne smo skoraj vsi šli na kratek sprehod po mestu, pozneje pa smo se družili z novimi prijatelji, ki so tudi preko Erasmusa prišli na prakso v Španijo iz Poljske.

















Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Petek, 4.6.2021

Petak, 29.5.2021-STROJNIKI

1.6.2021-STROJNIKI