9. 6. 2021 - ekonomski tehnik

Danes, 9. 6. 2021 sem se zbudila ob 8 uri zjutraj. Počasi sem vstala, nekaj pojedla in se pripravila za delo. Opravljam administrativno delo v trgovini z oblačili, začela naj bi ob 10 uri, vendar sem malo zamudila, ker avtobusa ni bilo ob rečeni uri. Ko sem prišla na delo, sem takoj dobila nekaj nalog. Najprej sem morala v google drivu spremeniti imena novih izdelkov, da sem jih lahko vstavila v Excelove tabele, poleg sem morala napisati linke slik za spletno stran. Kasneje sem morala v Excel vstaviti cene izdelkov, da sem na koncu dobila nek določen znesek. Ker sem vse naloge opravila hitro, me je šefica spustila 30 minut prej iz dela. 

Na poti domov sem se vstavila v trgovini, da sem kupila nekaj za kosilo. Ob vračanju domov sem ugotovila, da nimam ključev od stanovanja, tako da sem sedela pred stanovanjem kakšnih 40 minut. Na srečo so mi prišli delati družbo še računalničarji in strojnika, vendar vsi brez ključa :(. Tako smo skupaj čakali ostale ekonomke, da so prišle domov in nam odklenile vrata. 

Po kosilu, smo si privoščili počitek, okoli 5 ure popoldan pa sem se skupaj z dvema članoma odpravila v fitnes. Tam smo bili kakšno uro in pol, nato smo se vrnili domov in se vsi skupaj odpravili v središče mesta, da smo izkoristili še predzadnji dan skupaj z računalničarji. Domov smo se vrnili okoli 21 ure, sedaj pa si pripravljamo slastno večerjo. Po tem bomo verjetno vsi skupaj pogledali kakšen film in se odpravili spat. 


MAJA GERL INTIHAR








Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Petek, 4.6.2021

Petak, 29.5.2021-STROJNIKI

1.6.2021-STROJNIKI